Makaleler
Kartal, M., İLGÜN DIBEK, M. (2021). Madde Yazma Eğitiminin Özel Okulda Çalışan İlköğretim İngilizce Öğretmenlerinin Maddenin Kalitesini Değerlendirmeye İlişkin Yeterliklerine Etkisi, Milli Eğitim Dergisi.
İLGÜN DIBEK, M. (2021). A High-Stakes Approach to Response Time Effort in Low-Stakes Assessment, International Journal of Educational Methodology. (Vol. 7). http://doi.org/10.12973/ijem.7.4.571
İLGÜN DIBEK, M., Çıkrıkçı, N. (2021). Modelling of the Attitude-Achievement Paradox in TIMSS 2015 with respect to the Extreme Response Style Using Multidimensional Item Response Theory, International Journal of Progressive Education.
İLGÜN DİBEK, M. (2020). Silent Predictors of Test Disengagement in PIAAC 2012, Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi. http://doi.org/10.21031/epod.796626
Ilgun Dibek, M. (2020). Effect of extreme and acquiescence response style in timss 2015, Eurasian Journal of Educational Research. (Vol. 2020). (pp. 199-220). http://doi.org/10.14689/ejer.2020.87.10
İlgün dibek, M. (2019). Examination of the Extreme Response Style of Students using IRTree: The Case of TIMSS 2015, International Journal of Assessment Tools in Education. (pp. 300-313). http://doi.org/10.21449/ijate.534118
Raufelder, D., Bakadorova, O., Yalcin, S., Dibek, MI., Yavuz, HC. (2017). Motivational relations with peers and teachers among German and Turkish adolescents: A cross-cultural perspective, LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES. (Vol. 55). (pp. 13-20). http://doi.org/10.1016/j.lindif.2017.02.004
Yavuz, HC., Demirtasli, RN., Yalcin, S., Dibek, MI. (2017). The Effects of Student and Teacher Level Variables on TIMSS 2007 and 2011 Mathematics Achievement of Turkish Students, EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE. (Vol. 42). (pp. 27-47). http://doi.org/10.15390/EB.2017.6885
Yalcin, S., Yavuz, HC., Dibek, MI. (2015). Content Analysis of Papers Published in Educational Journals with High Impact Factors, EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE. (Vol. 40). (pp. 1-28).
Ilgun Dibek, M., Yavuz, HC., Tavsancil, E., Yalcin, S. Adaptation of the Relationship and Motivation Scale to the Turkish Culture, Journal of Education and Learning. (Vol. 6). (pp. 181-181). http://doi.org/10.5539/jel.v6n3p181
İLGÜN DİBEK, M., YAVUZ, HÇ., ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Ö. TUTUM - BAŞARI PARADOKSUNDA TEPKİ STİLLERİNİN ROLÜ: DOKUZ ÜLKENİN KARŞILAŞTIRILMASI, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. http://doi.org/10.17240/aibuefd.2018..-400745
İlgün Dibek, M., Demirtaşlı, RN. Öğrenme ve Öğretme Süreci Değişkenleri ile PISA 2012 Matematik Okuryazarlığı Arasındaki İlişkiler, İlköğretim Online. (Vol. 16). (pp. 1137-1152). http://doi.org/10.17051/ilkonline.2017.330247
Yavuz, HÇ., İlgün Dibek, M., Yalçın, S. Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler, İlköğretim Online. (Vol. 16). http://doi.org/10.17051/io.2017.45107