Konferans Bildirileri ve Sunumlar
Kartal, M., İLGÜN DIBEK, M. (2021). Madde Yazma Eğitiminin Özel Okulda
Çalışan İlköğretim İngilizce Öğretmenlerinin Madde Yazma Yeterliliklerine Etkisi, VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Online,
TOKER, Z., İLGÜN DIBEK, M. (2021). Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabındaki
Maddelerin Bağlam ve Maddenin Kalitesi Açısından İncelenmesi, VIIIth International Eurasian Educational Research Congress/EJERCongress 2021,
İRGIN, P., İLGÜN DIBEK, M. (2021). Teach me how to listen, teacher, Online,
İlgün Dibek, M., Yavuz, HC. (2020). Examining the Impact of Students’ Engagement Levels on Their Survey Scores, San Francisco, California,
İlgün Dibek, M., Çıkrıkçı, N. (2019). Modelling of Attitude-Achievement Paradox in TIMSS 2015 with respect to Extreme Response Style Using Multidimensional Item Response Theory, Hamburg, Germany,
İlgün Dibek, M. (2019). TIMSS 2015 Uygulamasında Uç Tepki Stilin Etkisinin Belirlenmesi: Genişletilmiş Kısmi Puan Modeli, Ankara,
Yavuz, HC., Bulut, O., İlgün Dibek, M., Sahin Kursad, M. (2018). Providing revision opportunities in alternate assessments: An application of sequential IRT., Montreal, Canada,
İlgün Dibek, M., Bulut, O., Yavuz, HC., Sahin Kursad, M. (2018). Should students with disabilities have multiple opportunities in answering items?, Montreal, Canada,
İlgün Dibek, M., Yavuz, HC., Çokluk Bökeoğlu, Ö. (2017). The role of response styles on attitude-achievement paradox: Evidence from nine countries, Antalya,