Articles

BEKTAŞ, D., TOKER, Z. (2021). Çevrimiçi Matematik Öğretimi Üzerine Yansıtıcı Düşünceler, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi. http://doi.org/10.17522/balikesirnef.964470

TOKER, Z. (2021). Making Thoughts Visible through Formative Feedback in a Mathematical Problem-Solving Process, International Journal of Contemporary Educational Research. http://doi.org/10.33200/ijcer.845288

TOKER, Z. (2020). Differentiating the Corrective Instruction in the Light of Student’s Reflection, Acta Didactica Napocensia. (Vol. 13). (pp. 271-283). http://doi.org/10.24193/adn.13.2.18

Toker, Z. (2020). Teachers' reflective thoughts and perceptions about change in the process of adaptation to the international curriculum, Egitim ve Bilim.

TOKER, Z. (2020). Uluslararası Öğretim Programına Uyum Sürecinde Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünceleri ve Değişim ile ilgili Algıları, http://doi.org/10.15390/EB.2020.8940

Toker, Z. (2020). Preservice Mathematics Teachers’ Views on Using Instructional Rubrics in Materials Development Process, Başkent University Journal of Education.