Books & Chapters

TOKER, Z. (2022). Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.),

Toker, Z. (2021). Effective Training of the Teachers In Teaching Of Mathematics: An In-Service Training Model For Teachers-As Designers.In O.E.C. Espinosa (Ed.) Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution (pp.31-60).IGIGlobal. doi. 10.4018/978-1-7998-3868-5.

Durmuş, S., TOKER, Z. (2020). Olasılık Kavramlarının İncelenmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E.,580-603. Nobel Yayınları: Ankara.,

TOKER, Z. (2020). Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara.,

Toker, Z. (2020). Etkinlikler yoluyla sınıf içinde ispat ve sorgulama.Y. Dede, M.F. Doğan, F.Aslan-Tutak (Ed.), Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları (s.437-461). Ankara: Pegem Yayıncılık.,