Yayınlar
Konferans Bildirileri ve Sunumlar
ER, S., YÜCELYIĞIT, S. (2021). Higher education perceptions of preschool children from low socio-economic status, 12th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership,
Er, S., Toker, Z., Yücelyiğit, S. (2019). Öz gözlem tekniğinin mesleki gelişime katkısı: öğretmen bakış açısı, 3. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara,
Er, S., Yücelyiğit, S. (2019). The Effect of STEM Workshops on Preschool Teachers' Perspectives on STEM Applications,
Toker, Z., Yücelyiğit, S. (2019). Erken Çocukluk Eğitimi STEM Çalışmaları Meta-Analiz Araştırması, , 6. EJER Kongresi, Ankara,
Arda, Ö., Yücelyiğit, S. (2019). OKUL ÖNCESİ DÖNEME YÖNELİK SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE EĞİTİMİ UYGULAMALARININ İNCELENMESİ,
Türkay, A., Karaçay, A., Özçelik, N., Gündoğdu, Y., Yücelyiğit, S. (2019). Otizm tanılı çocuklar için tasarlanan duyu bahçelerinin okul öncesi dönem çocuklarına yönelik uygulama önerileri,
Yücelyiğit, S., Kaytez, N., Kadan, G. (2019). Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Ebeveynlerinin Gözünden Teknoloji Kullanımları Ve Çocuklar ile Ebeveynlerinin Teknoloji Kullanımlarının İlişkisinin İncelenmesi,
Makaleler
YÜCELYIĞIT, S. (2021). Effects of workshops on the early childhood educators' perceptions of STEM practices, Journal of Education and Future.
YÜCELYIĞIT, S., Aral, N. (2021). Children’s Sophisticated Use of Digital Technology, Cumhuriyet International Journal of Education. (pp. 781-798).
TOKER, Z., Yücelyiğit, S. (2021). STEM Studies in Early Childhood Education: A Meta-Analysis Study, Turkish Journal of Education. http://doi.org/10.19128/turje.783724
Yücelyiğit, S., Aral, N. (2020). Investigation of the preferences of children and their parents’ use of digital devices for production and consumption, İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. (Vol. 21). (pp. 1071-1084).
Kitap ve Bölümler
Yücelyiğit, S. (2020). Middle Childhood Development, Global Perspectives on Prenatal, Postnatal, and Early Childhood Development, Medical Information Science Reference.