Konferans Bildirileri ve Sunumlar

SÜNER PLA CERDA, S., Töre Yargın, G., Şahin, H., Danış, S. (2021). Examining the Impact of Covid-19 Pandemic on UX Research Practice Through UX Blogs, International Conference on Human-Computer Interaction, Design, User Experience, and Usability: UX Research and Design. Washington DC, USA, Springer. http://doi.org/10.1007/978-3-030-78221-4_40

Töre Yargın, G., Günay, A., Süner Pla Cerda, S. (2019). UX Modelling in Design Education: Methods, Processes and Examples, DRS Learn X Design 2019: Insider Knowledge, Ankara,

Süner, S., Erbuğ, Ç. (2019). Seeking for Diversity among Young Users: the case of children's photography, Design Research Society Conference 2018, DRS2018: Catalyst. (Vol. 5). Design Research Society. http://doi.org/10.21606/drs.2018.295

Süner, S., Erbuğ, Ç. (2018). Tasarımda Çocuk Temsilleri Üzerine Bir Derleme Çalışması, UTAK 2018: Tasarım ve Umut, UTAK 2018 Bildiri Kitabı: Tasarım ve Umut. Ankara, Turkey, METU Faculty of Architecture.

Yargın, GT., Süner, S., Günay, A. (2018). Modelling user experience: Integrating user experience research into design education, MCCSIS 2018 - Multi Conference on Computer Science and Information Systems; Proceedings of the International Conferences on Interfaces and Human Computer Interaction 2018, Game and Entertainment Technologies 2018 and Computer Graphics, Visualization,. (Vol. 2018-July).

Süner, S. (2016). Incorporating Children’s Perspectives into Early Design Process through Construct Elicitation, Manchester, UK,

Süner, S., Kaygan, H. (2015). Rethinking Gender Stereotypes: A Queer Eye to Home, Gendered Perspective in Design: Turkish and Global Context, Gendered Perspective in Design: Turkish and Global Context. İzmir, Turkey,

Süner, S., Kaygan, H. (2014). Tasarım Aktivizmi Olarak Katılımcı Tasarım ve Tasarımcının Katılım Deneyimi: ODTÜ Asistan Dayanışması Örneği, UTAK 2014: Eğitim, Araştırma, Meslek ve Sosyal Sorumluluk, UTAK 2014 Bildiri Kitabı: Eğitim, Araştırma, Meslek ve Sosyal Sorumluluk. Ankara, Turkey, METU Faculty of Architecture.

Süner, S., Erbuğ, Ç. (2014). Çocuklarla Yaratıcı Tasarım Araştırması: Uygulamaya Yönelik Zorluklar ve Öneriler, UTAK 2014: Eğitim, Araştırma, Meslek ve Sosyal Sorumluluk, UTAK 2014 Bildiri Kitabı: Eğitim, Araştırma, Meslek ve Sosyal Sorumluluk. Ankara, Turkey,

Ünlü, CE., Süner, S. (2013). Musical Instruments Made By Small Hands: A Multifunctional Activity at Preschools in Turkey, 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brussels, Belgium, Elsevier.