Makaleler

GENÇ ERSOY, B., Ersoy, M. (2021). Teknoloji Destekli Türkçe Öğretimi Üzerine Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi: ULAKBİM-TR Dizin Örneği, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. (Vol. 7). (pp. 810-829).

GENÇ ERSOY, B., Belet Boyacı, D. (2021). Devising Gamification for Vocabulary Development and Motivation: An Experimental, Mixed-Model Study, International Technology and Education Journal. (Vol. 5). (pp. 32-32).

GENÇ ERSOY, B. (2021). Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması, Ana Dili Eğitimi Dergisi. (Vol. 9). (pp. 510-530). http://doi.org/10.16916/aded.887902

GENÇ ERSOY, B. (2021). Stakeholder Views on Early Literacy and Reading and Writing Acquisition in the Preschool Period, JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI. (Vol. 25). (pp. 255-286).

Genç Ersoy, B., Belet Boyacı, D. (2018). Vocabulary learning motivation scale (VLMS): A validity and reliability study, Elementary Education Online. (Vol. 17). (pp. 255-267). http://doi.org/10.17051/ilkonline.2018.413763

Boyaci, SDB., Kucukyilmaz, EA., Genc-Ersoy, B. (2016). Future of Classroom Teaching According to the Pre Service Classroom Teachers, JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI. (pp. 1-30).

Dilek BELET BOYACI, Ş., Genç Ersoy, B. (2015). Yurt Dışında Yaşayan Türk Çocuklarına Sözcük Öğretimi Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri, Journal of Turkish Studies. (Vol. 10). (pp. 159-180). http://doi.org/10.7827/turkishstudies.8880

Anılan, H., Genç Ersoy, B. (2014). Opinions of classroom teachers' about the vocabulary teaching in Turkish course, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. (Vol. 4). (pp. 83-104). http://doi.org/10.14527/pegegog.2014.018

Genç Ersoy, B., Anılan, H. (2011). Türkçe Dersinde Öğrenilen Yeni Sözcüklerin Yazılı Anlatımlarda Kullanım Durumu, Journal of Kirsehir Education Faculty. (Vol. 12).

Genç Ersoy, B., Anılan, H. (2011). Effects of Additional Supportive Text-Based Activities on Rural School Students' Word Acquisition Levels, PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION. (Vol. 29). (pp. 43-57).

GENÇ ERSOY, B., ERSOY, M. Teknoloji Destekli Türkçe Öğretimi Üzerine Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. http://doi.org/10.31592/aeusbed.977274

GENÇ ERSOY, B. Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması, Ana Dili Eğitimi Dergisi. http://doi.org/10.16916/aded.887902