Yayınlar
Makaleler
GENÇ ERSOY, B., Ersoy, M. (2021). Teknoloji Destekli Türkçe Öğretimi Üzerine Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi: ULAKBİM-TR Dizin Örneği, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. (Vol. 7). (pp. 810-829).
GENÇ ERSOY, B., Belet Boyacı, D. (2021). Devising Gamification for Vocabulary Development and Motivation: An Experimental, Mixed-Model Study, International Technology and Education Journal. (Vol. 5). (pp. 32-32).
GENÇ ERSOY, B. (2021). Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması, Ana Dili Eğitimi Dergisi. (Vol. 9). (pp. 510-530). http://doi.org/10.16916/aded.887902
GENÇ ERSOY, B. (2021). Stakeholder Views on Early Literacy and Reading and Writing Acquisition in the Preschool Period, JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI. (Vol. 25). (pp. 255-286).
Genç Ersoy, B., Belet Boyacı, D. (2018). Vocabulary learning motivation scale (VLMS): A validity and reliability study, Elementary Education Online. (Vol. 17). (pp. 255-267). http://doi.org/10.17051/ilkonline.2018.413763
Boyaci, SDB., Kucukyilmaz, EA., Genc-Ersoy, B. (2016). Future of Classroom Teaching According to the Pre Service Classroom Teachers, JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI. (pp. 1-30).
Dilek BELET BOYACI, Ş., Genç Ersoy, B. (2015). Yurt Dışında Yaşayan Türk Çocuklarına Sözcük Öğretimi Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri, Journal of Turkish Studies. (Vol. 10). (pp. 159-180). http://doi.org/10.7827/turkishstudies.8880
Anılan, H., Genç Ersoy, B. (2014). Opinions of classroom teachers' about the vocabulary teaching in Turkish course, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. (Vol. 4). (pp. 83-104). http://doi.org/10.14527/pegegog.2014.018
Genç Ersoy, B., Anılan, H. (2011). Türkçe Dersinde Öğrenilen Yeni Sözcüklerin Yazılı Anlatımlarda Kullanım Durumu, Journal of Kirsehir Education Faculty. (Vol. 12).
Genç Ersoy, B., Anılan, H. (2011). Effects of Additional Supportive Text-Based Activities on Rural School Students' Word Acquisition Levels, PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION. (Vol. 29). (pp. 43-57).
GENÇ ERSOY, B., ERSOY, M. Teknoloji Destekli Türkçe Öğretimi Üzerine Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. http://doi.org/10.31592/aeusbed.977274
GENÇ ERSOY, B. Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması, Ana Dili Eğitimi Dergisi. http://doi.org/10.16916/aded.887902
Kitap ve Bölümler
GENÇ ERSOY, B., Anılan, H. (2021). Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-3, Çocuk Edebiyatı,
GENÇ ERSOY, B., Ersoy, M. (2021). İlkokul Türkçe Öğretiminde Etkili Teknoloji Kullanımı, İlkokulda Etkili Teknoloji Kullanımı: Öğrenci Etkinliğine Dayalı
Uygulama Örnekleri, Pegem Akademi.
GENÇ ERSOY, B. (2020). İlkokul Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı, İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar, (pp. 53-71). Nobel Yayıncılık.
Genç Ersoy, B. (2019). Türkçe söz varlığı ve geliştirilmesi, Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretimi,
(2013). Açıköğretim Öğrencilerinin Özellikleri İle Öğrenme ve İletişim Ortamlarına İlişkin Eğilimleri, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayın No: 2004.
Konferans Bildirileri ve Sunumlar
GENÇ ERSOY, B. (2021). Pandeminin gölgesinde öğretmen adayı olma: Bir anlatı araştırması, VIII. International Eurasian Educational Research Congress,
GENÇ ERSOY, B. (2021). Öğretmen Adaylarının Gözünden Okuma Yazma Öğretimi ve Birinci Sınıf Öğretmenliği, VIII. International Eurasian Educational Research Congress,
GENÇ ERSOY, B., Ersoy, M. (2020). Türkiye’de Teknoloji Destekli Türkçe Öğretimi Üzerine Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi: ULAKBİM-TR Dizin Örneği, Eskisehir,
HAŞLAMAN, T., GENÇ ERSOY, B. (2020). Öğretmenlik Uygulaması Ve Okul Deneyimi Konularında Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Bir Sistematik Alanyazın Taraması, VII th International Eurasian Educational Research Congress, Anadolu Üniversitesi,
Genç Ersoy, B. (2019). Söz Varlığı Gelişiminde İlkokul Öğretim Programlarının Rolü, Antalya,
GENÇ ERSOY, B., Özer, B. (2018). Bir Öğretmen Adayının Gözünden Öğretme- Öğrenme Sürecinde Sınıf Öğretmeni, Afyon,
GENÇ ERSOY, B., Belet Boyacı, D. (2017). Türkçe Dersinde Oyunlaştırmanın İlkokul Öğrencilerinin Söz Varlığına ve Motivasyonlarına Etkisi, Denizli,
GENÇ ERSOY, B., Gültekin, M. (2014). Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Etkili Öğretmenlik, Kütahya,
GENÇ ERSOY, B., Belet, D., Küçükyılmaz, A. (2013). Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Sınıf Öğretmenliğinin Geleceği, Kuşadası,
Genç Ersoy, B., Ersoy, M. (2013). Technology enhanced language learning: A review and assessment of the literature, EdMedia+ Innovate Learning, Canada,
GENÇ ERSOY, B., Yaşar, Ş. (2012). Türkçe Öğretim Programı’nın Stufflebeam’in Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün Değerlendirme Modeli Kullanılarak Uzman Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi, Rize,
GENÇ ERSOY, B., Anılan, H., Çalışır, F., Okkirman, U. (2008). Çoklu Değerlendirme Etkinlikleri Üzerine Bir Çalışma, I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara,
Genç Ersoy, B., Anılan, H., Çalışır, F., Okkirman, U. (2008). Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinin Uygulama Aşamasında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri,