Articles

Karslı Çalamak, E., Tuna, ME., Allexsaht-Snider, M., Tuna, ME. (2020). Transformation of teachers’ understandings of refugee families’ engagement: multilingual family mathematics spaces, International Journal of Early Years Education. http://doi.org/10.1080/09669760.2020.1765093

Çelİk Örücü, M., Bugay, A., Tuna, ME., Çok, F., Aşkar, P., Tuna, ME. (2015). Psychometric properties of Turkish version of the behavior problems scale for high school students, Anadolu Psikiyatri Dergisi. (Vol. 16). (pp. 337-345). http://doi.org/10.5455/apd.173180

Bugay, A., Aşkar, P., Tuna, ME., Çelik Örücü, M., Çok, F., Tuna, ME. (2015). Psychometric properties of the Turkish version of the school climate questionnaire high school form, Elementary Education Online. (Vol. 14). (pp. 311-322). http://doi.org/10.17051/io.2015.46598

Tuna, ME., Tuna, ME. (2010). Yapılandırılmış Grupla Psikolojik Danışma Programı: Atılganlık Becerileri., Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. (Vol. 10). (pp. 11-19).

Aladağ, M., Kağnıcı, DY., Tuna, ME., Tezer, E., Tuna, ME. (2003). Üniversite Yaşamı Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Yapı Geçerliği Üzerine Bir Çalışma., Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi. (Vol. 2). (pp. 41-47).