Makaleler
Ocak, E. (2019). Artık Toplayıcılar ve Ben Filminde Seyircisinin Yaşam Gücünü Arttıran Bir Görüntü Toplayıcısı Olarak Agnès Varda, SineFilozofi. (Vol. 5). (pp. 226-248). http://doi.org/10.31122/sinefilozofi.633092
OCAK, E. (2017). Gezi Direnişi’nin Belgeselleri Eyleyenleriyle ve Tanıklarıyla Bilikte Nasıl Yapılabilir? Veritabanı Belgeseli: Etkileşimli, Katılımcı, Birlikte Üretime Dayalı Yeni Medya Belgeseli, Toplum ve Bilim/Science & Society. (pp. 105-132).
OCAK, E. (2017). Gezi Direnişi'nin Belgeselleri Nasıl Yapılacak? Kavramsal Bir Çerçeve Denemesi, Toplum ve Bilim/Science & Society. (pp. 155-180).
OCAK, E. (2016). Belgesel Sinemanın 3 Boyutlu Olarak Dansla Karşılaşması: Wim Wenders'in Pina Filminde Mecralararasılık, Folklor/Edebiyat. (Vol. 22). (pp. 157-166).
Mutman, M., Ocak, E. (2008). Fetal culture - Ultrasound imaging and the formation of the human, RADICAL PHILOSOPHY. (pp. 23-32).
OCAK, E. (2008). Sosyal Bilimler, Belgesel Sinema, Video: Ulus Baker İzleklerinde Yürümek, Toplum ve Bilim/Science & Society. (pp. 231-240).
Ocak, E. (2008). Obliterated bodies: An installation, LEONARDO. (Vol. 41). (pp. 96-97). http://doi.org/10.1162/leon.2008.41.1.96
OCAK, E. (2003). Yeni İstanbul – Yeni Yoksulluk, Cogito. (pp. 109-112).
OCAK, E. (2000). Necmi Erdoğan’a Katkı: Mensubu olduğumuz sınıfın analiziyle başlamalı, Birikim. (pp. 46-48).
OCAK, E., Özgün, A. (1997). Kent Bellek Görüntü, Mimarlık. (pp. 31-32).
OCAK, E. (1996). Kentin Değişen Anlamı, Birikim. (pp. 32-41).