Conference Papers & Presentations
GENÇ ERSOY, B. (2021). Pandeminin gölgesinde öğretmen adayı olma: Bir anlatı araştırması, VIII. International Eurasian Educational Research Congress,
GENÇ ERSOY, B. (2021). Öğretmen Adaylarının Gözünden Okuma Yazma Öğretimi ve Birinci Sınıf Öğretmenliği, VIII. International Eurasian Educational Research Congress,
GENÇ ERSOY, B., Ersoy, M. (2020). Türkiye’de Teknoloji Destekli Türkçe Öğretimi Üzerine Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi: ULAKBİM-TR Dizin Örneği, Eskisehir,
HAŞLAMAN, T., GENÇ ERSOY, B. (2020). Öğretmenlik Uygulaması Ve Okul Deneyimi Konularında Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Bir Sistematik Alanyazın Taraması, VII th International Eurasian Educational Research Congress, Anadolu Üniversitesi,
Genç Ersoy, B. (2019). Söz Varlığı Gelişiminde İlkokul Öğretim Programlarının Rolü, Antalya,
GENÇ ERSOY, B., Özer, B. (2018). Bir Öğretmen Adayının Gözünden Öğretme- Öğrenme Sürecinde Sınıf Öğretmeni, Afyon,
GENÇ ERSOY, B., Belet Boyacı, D. (2017). Türkçe Dersinde Oyunlaştırmanın İlkokul Öğrencilerinin Söz Varlığına ve Motivasyonlarına Etkisi, Denizli,
GENÇ ERSOY, B., Gültekin, M. (2014). Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Etkili Öğretmenlik, Kütahya,
GENÇ ERSOY, B., Belet, D., Küçükyılmaz, A. (2013). Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Sınıf Öğretmenliğinin Geleceği, Kuşadası,
Genç Ersoy, B., Ersoy, M. (2013). Technology enhanced language learning: A review and assessment of the literature, EdMedia+ Innovate Learning, Canada,
GENÇ ERSOY, B., Yaşar, Ş. (2012). Türkçe Öğretim Programı’nın Stufflebeam’in Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün Değerlendirme Modeli Kullanılarak Uzman Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi, Rize,
GENÇ ERSOY, B., Anılan, H., Çalışır, F., Okkirman, U. (2008). Çoklu Değerlendirme Etkinlikleri Üzerine Bir Çalışma, I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara,
Genç Ersoy, B., Anılan, H., Çalışır, F., Okkirman, U. (2008). Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinin Uygulama Aşamasında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri,